Český BAUHAUS se zapojí do celoevropské sportovní výzvy s charitativním podtextem

Síť odborných center BAUHAUS chystá první ročník evropské sportovní výzvy BAUHAUS Corporate Challenge Europe. Zapojí se do ní také zaměstnanci společnosti v České republice. Smyslem sportovně-dobročinné akce bude překonání virtuální trasy dlouhé přes 23 000 kilometrů, ty budou zaměstnanci sbírat formou běhu, chůze nebo jízdy na kole. Za každý překonaný kilometr věnuje BAUHAUS finanční obnos na dobrou věc, v České republice přispěje nadačnímu fondu Krtek. Sportovní událost se uskuteční 13. – 26. září 2021. 

„Chtěli jsme vytvořit akci, která by interaktivní a zábavnou formou propojila zaměstnance BAUHAUS po celé Evropě a zároveň by pomohla dobré věci. Myšlenka sportovní výzvy s dobročinným přesahem se nám líbila nejvíce. Věříme, že si ji naši zaměstnanci opravdu užijí, a doufáme, že se kilometrů nasbírá co nejvíce,“ přibližuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Sportovní výkony bude prostřednictvím GPS zaznamenávat speciální mobilní aplikace.  Umožní okamžitý přehled nejen o absolvovaných kilometrech jednotlivce, ale i aktuálním pořadí v porovnání s ostatními. „Účastníci budou moct akci sledovat na nově vytvořené microsite. Uvidí zde průběžné výsledky sportovců z českých i zahraničních poboček. Součástí bude i mapa ukazující postup účastníků na virtuální trase ze švýcarského Bernu do německého Mannheimu, místa vzniku společnosti BAUHAUS. Automaticky se budou na stránce zároveň sčítat nasbírané kilometry. Celková délka trasy k překonání činí 23 459 kilometrů,“ říká Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS. Ještě většího propojení všech účastníků chce BAUHAUS dosáhnout s využitím sociálních sítí Facebook a Instagram, kde budou účastníci moci sdílet obsah mapující jejich zážitky pod hashtagy #teamBAUHAUS a #BAUHAUScorporatechallenge. Označené příspěvky, fotografie a videa se budou na microsite propisovat na tzv. Social Wall.

Do výzvy se zapojí zaměstnanci společnosti ze všech 19 evropských zemí, ve kterých BAUHAUS působí. Nejvzdálenějším místem na trase bude Island, nejsevernější část si užijí kolegové ve Finsku a Švédsku. Jakým způsobem se zaměstnanci zapojí, záleží jen na nich. V průběhu výzvy budou moci kombinovat všechny tři způsoby pohybu, tedy chůzi, běh a jízdu na kole. Aby nebyli sportovci preferující jízdu na kole zvýhodněni a bylo možné výsledky v aplikaci adekvátně porovnat, budou se kilometry za chůzi a běh násobit dvěma. 

Smyslem výzvy je nejenom sportovní klání mezi zaměstnanci v jednotlivých zemích a napříč Evropou, ale také její sociální aspekt. Za každý překonaný kilometr věnuje BAUHAUS finanční obnos na dobročinné účely. V České republice přispěje za každý absolvovaný kilometr nadačnímu fondu Krtek částkou 10 Kč. „Nadační fond dětské onkologie Krtek se specializuje na personalizovanou léčbu dětí s onkologickým onemocněním. Kromě léčení malých pacientů poskytuje rodinám finanční i psychickou oporu, pomáhá s domácí péčí a zároveň podporuje výzkum léčby. Uvědomujeme si, jak je situace pro tyto rodiny stresující a náročná, a rozhodli jsme se veškeré vybrané peníze věnovat právě nadačnímu fondu, který jim dokáže efektivně pomoci,“ uvádí Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Zdroj obrázku: Firmy.cz