Společnost BILLA podpořila charitativní běh hokejové Sparty
Obchodní řetězec BILLA, generální partner HC Sparta Praha, se na konci srpna zúčastnil charitativní akce Sparťanská pětka. V letošním ročníku zajistil občerstvení běžcům, a také dopomohl vybrat potřebnou částku pro onkologicky nemocného Jakuba.
V pražském parku Stromovka se na konci srpna letos konal už třetí ročník charitativního běhu Sparťanská pětka. Společnost BILLA se do akce opět zapojila. Jako generální partner hokejového klubu HC Sparta Praha, pod jehož záštitou se běh koná, pomohla organizátorům připravit zdravé občerstvení pro všechny běžce, kterých se do závodu letos přihlásilo celkem 434. Charitativního běhu se zúčastnili také zaměstnanci společnosti BILLA, aby podpořili dobrou věc.
V posledním běhu Sparťanské pětky se podařilo vybrat celkem 137 028 Kč. Jednalo se o rekordní sumu, která se vybrala právě díky velkému množství registrací a partnerům sparťanského klubu. Částka putovala na léčbu akutní leukémie malého Jakuba. „Ze závodu jsme moc nadšení a opravdu dojatí z vybrané částky. Moc děkujeme Spartě i všem zúčastněným běžcům,“ vzkázala maminka nemocného Jakuba. Po závodě a předání šeku malému Jakubovi následovala autogramiáda sparťanských hokejistů.
„BILLA je dlouhodobě velmi aktivní v CSR projektech hokejové Sparty. Pandemie koronaviru nám omezila spolupráci v rámci projektu Sparťanská krev, nicméně v charitativním běhu v prostředí pražské Stromovky nás už nezastavila. Radost z podpory všech charitativních akcí, které Sparta pořádá, je pro nás nevyčíslitelná,“ řekla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 241 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.