Charitativní akce Hýbejte se Teribearem proběhne letos opět v online prostředí

Stejně jako vloni se i letošní charitativní happening Hýbejte se s Teribearem aneb Prima pohyb s medvědem se odehraje ve virtuálním prostředí. Digitální strategie i vedení sociálních sítí se už počtvrté zhostila agentura Socialsharks. K projektu vytvořila i nový spot. A to vše bez nároku na finanční odměnu. 

TERIBEAR je sportovně charitativní happening, který pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. Cílem je zapojit co nejširší veřejnost do pohybové aktivity a pomoci tak opuštěným a ohroženým dětem nebo rodinám v nouzi. Letos se uskuteční 7. ročník, který startuje 16. září. „Jak akce roste, zvětšuje se i prostor pro sociální sítě. Obzvlášť od loňského roku, kdy se kvůli pandemii celá akce přesunula do virtuálního prostředí a dominovala komunikace na sociálních sítích,“ popisuje Terezie Sverdinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem a dodává: „Jsme moc rádi, že máme po svém boku úžasný tým Socialsharks, který nám pomáhá zvolit tu nejlepší komunikační strategii.”

Zájemci se mohli vloni do pomoci zapojit odkudkoli díky sportovní aplikaci Strava. V letošním roce bude projekt probíhat stejně a kromě běhu a chůze je připravena jedna novinka – zapojit se můžou zájemci na kole, včetně elektrokol. „Pomůže nám to oslovit širší cílovou skupinu,“ říká Nikol Stolle, CEO agentury Socialsharks. 

Spot si hraje s dětskou fantazií

Protože se tento rok bude představovat projekt nové cílové skupině, rozhodla se agentura při vymýšlení strategie vrátit ke kořenům akce. „Prvotní myšlenkou je pomáhat pohybem – když jdeš na procházku, do obchodu, nebo jedeš na kole. Může to znít trochu naivně, jako by to byla dětská fantazie – jednoduchá, upřímná. Pro dospělého to možná zní nereálně, ale je to přesně to, co nadace dokázala proměnit v realitu a hravým způsobem zapojit desetitisíce lidí během několika let,“ vysvětluje Lenka Kurimská, vedoucí kreativního týmu agentury Socialsharks. 

A na myšlence dětské fantazie postavila agentura Socialsharks nový spot, jehož hlavním hrdinou je dítě, které své představy kreslí křídou na zem a tím je mění ve skutečnost. Od námětu spotu se bude odrážet i celková komunikace a všechny vizuály ke kampani, které budou tvořeny dětskými ilustracemi. 

Socialsharks připravuje pro sportovně charitativní happening Hýbejte se Teribearem kompletní digitální strategii, vizuální styl a komunikaci na sociálních sítích. Zároveň se stará o výkonnostní část kampaně – zajišťuje komunikaci pro stěžejní partnery akce. „Veškeré naše aktivity děláme pro organizaci zadarmo, protože projektu moc fandíme a rádi této dobré věci pomůžeme,“ doplňuje Nikol Stolle.

Do pomoci se může zapojit každý, kdo si stáhne sportovní aplikaci Strava a za 200 korun se zaregistruje na www.teribear.cz.

Zdroj obrázku: Hýbejte se Teribearem